Raz sie żyje, biore te sharki. Poźniej bede dopasowywal reszte auta do tych felg :lol:
[O2] Felgi 16" na lato, które warto kupić
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
rkb, weź rb dark , jest to bardzo ładna felga wyglądająca o wiele ładniej na żywa jak na zdjęciach, nawet nie wiem czy zwykłej srebrnej rb bym nie założył , niestety srebrny kolor samochodu nie za bardzo się nadaje do kolorowych felg. dezent f dobry kierunek.
szkoda według mnie oczywiście , ale re jest felga która na odwrót do rb wyglada , czyli na zdjęciach ok a w rzeczywistości nie za bardzo , zakładałem , jest jakaś taka nieproporcjonalna jakby , nie wiem sam..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
mam na innym samochodzie więc wiem jak wygląda, czyli jak zwykle kwestia gustuZamieszczone przez leszekmwszkoda według mnie oczywiście , ale re jest felga która na odwrót do rb wyglada , czyli na zdjęciach ok a w rzeczywistości nie za bardzo , zakładałem , jest jakaś taka nieproporcjonalna jakby , nie wiem sam..
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
A możesz krótko napisać dlaczego? ;-)Zamieszczone przez t_omkoJak dla mnie drugi wzór jest ładniejszy ale wolałbym przy 16" kółkach felgę szerokość 6,5-7,0 cala (tu jest 7,5) i oponkę 205mm a nie 225mm:>
Nie chciałbym obniżać nominalnej wysokości opony poniżej tego co daje fabryczny rozmiar (195/65/15 daje 126,7mm) bo drogi w okolicy mam jeszcze dziurawe i nie chce felg co tydzień prostować.
Dodam tylko, że octavka jest w kolorze czarna perła, więc pewnie nie wszystkie felgi będą na niej dobrze wyglądały :?
Komentarz
-
-
Jakość wykonania będzie jak kraj ich pochodzenia czyli... chińska :wink:
Do markowych felg bym tego nie porównywał
Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
nie tylko momo , niektóre ori ałdi również już od ponad 10lat.Zamieszczone przez kobar76nawet podobno takie momo sa w chinach robione
po prostu kup i zobacz , zdasz relację za 15tys km. :szeroki_usmiechZamieszczone przez kobar76ale czasami i chińszczyzną może być porządnie zrobiona i ciekawy jestemO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Tym ori audi to mnie troche zaniepokoiłeś - właśnie się przymierzam do czegoś takiegoZamieszczone przez leszekmwnie tylko momo , niektóre ori ałdi również już od ponad 10lat.Zamieszczone przez kobar76nawet podobno takie momo sa w chinach robione
po prostu kup i zobacz , zdasz relację za 15tys km. :szeroki_usmiechZamieszczone przez kobar76ale czasami i chińszczyzną może być porządnie zrobiona i ciekawy jestem
i wydawało mi się, że Made in China w tym przypadku nie grozi, a tu proszę...
Nie orientujesz się może czy takie koła wejdą bez problemów do nowego Toura?
Komentarz
-
-
Jeżeli nie chcesz obniżać wysokości opony to nie rozgladaj się za 16":>Zamieszczone przez MeFFistoA możesz krótko napisać dlaczego? ;-)Zamieszczone przez t_omkoJak dla mnie drugi wzór jest ładniejszy ale wolałbym przy 16" kółkach felgę szerokość 6,5-7,0 cala (tu jest 7,5) i oponkę 205mm a nie 225mm:>
Nie chciałbym obniżać nominalnej wysokości opony poniżej tego co daje fabryczny rozmiar (195/65/15 daje 126,7mm) bo drogi w okolicy mam jeszcze dziurawe i nie chce felg co tydzień prostować.
Dodam tylko, że octavka jest w kolorze czarna perła, więc pewnie nie wszystkie felgi będą na niej dobrze wyglądały :?
Odpowiednikiem 195/65/15 jest 205/55/16 i konieczna zmiana profilu z 126,7mm na 112,5.
Wcześniej sugerowałem abyś przemyślał sprawę szerokości felgi i opony (standardowo mamy 6,5" i 205mm a nie jak w aukcji 7,5" oraz 225mm) bo z tego co widzę o nadwyżkę mocy u ciebie ciężko a im szersza opona tym większe spalanie i spadek przyspieszenia:>
Komentarz
-
-
Panowie tylko rozróżniłbym dwie rzeczy:
1. Felgi made in china robione dla danego producenta pod jego nadzorem, z zachowaniem narzuconych norm i kontrola jakości.
2. Felgi made in China robione w szopach z przetopionych kapsli, bez zachowania jakichkolwiek norm, wzory kopiowane na chama.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Mocy rzeczywiście nie ma zbyt wiele, ale w Octavii aluminiowe felgi w rozmiarze 15" dla mnie wyglądaja jak od Fabii, dlatego chcę 16". Resztę chciałbym tak dopasować, żeby gumy za wiele nie było a całośc dobrze wyglądała i na dziurach nie tłukła, więc wyszedł mi rozmiar 205/60/16 albo 215/55/16 - raczej wolałbym nieco większe niż mniejsze od fabrycznych.Zamieszczone przez t_omkoJeżeli nie chcesz obniżać wysokości opony to nie rozgladaj się za 16":>
Odpowiednikiem 195/65/15 jest 205/55/16 i konieczna zmiana profilu z 126,7mm na 112,5.
Wcześniej sugerowałem abyś przemyślał sprawę szerokości felgi i opony (standardowo mamy 6,5" i 205mm a nie jak w aukcji 7,5" oraz 225mm) bo z tego co widzę o nadwyżkę mocy u ciebie ciężko a im szersza opona tym większe spalanie i spadek przyspieszenia:>
Niepokoją mnie też te pierścienie centrujące - niby wszystko OK, ale w serwisach niechętnie o nich mówią, raczej proponując dedykowaną felgę. Echh, coś widzę jeszcze długa droga przede mną... ;-)
Dzięki za pomocne informacje ;-)
Komentarz
-
-
nie kombinuj, nie było w ogóle takich rozmiarów w Occtie, w dodatku jak masz auto na gwarancji jak trafisz na upierdliwego serwisanta to ci zabiorą gwarancję na zawias za rozmiar który nie ma homologacji producenta. Nie wspominając już o możliwych jajach przy ewentualnej szkodzie i wyższej cenie za takie rozmiary opon.Zamieszczone przez MeFFistowięc wyszedł mi rozmiar 205/60/16 albo 215/55/16Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Aż tak pogięci serwisanci są w ASO Skody?Zamieszczone przez Skfareknie kombinuj, nie było w ogóle takich rozmiarów w Occtie, w dodatku jak masz auto na gwarancji jak trafisz na upierdliwego serwisanta to ci zabiorą gwarancję na zawias za rozmiar który nie ma homologacji producenta. Nie wspominając już o możliwych jajach przy ewentualnej szkodzie i wyższej cenie za takie rozmiary opon.Zamieszczone przez MeFFistowięc wyszedł mi rozmiar 205/60/16 albo 215/55/16
W Astrze (też na gwarancji) przez 2 lata jeździłem na kołach od Omegi podobno (195/65/15) i nigdy złego słowa nie usłyszałem, ale wypadków nie było żadnych a i opona w standardowym rozmiarze.
Oki, porozglądam się jeszcze - bo z ori skody to tylko Proxima i ew. Draconis mi pasują - ale poza salonem są chyba nie do kupienia w normalnej cenie?
Komentarz
-
-
nie muszą być ori skody, tylko takie, które pasują, a nie takie, których nigdy w tym samochodzie nie montowano, homologowano itd.Zamieszczone przez MeFFistoOki, porozglądam się jeszcze - bo z ori skody to tylko Proxima i ew. Draconis mi pasująsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
No wlasnie - przejmujecie cie tym otworem centralnym? Sam szukam nowych felg i chce miec jak najbardzie zblizone do fabrycznych (ET50, CH 57) i moze cos tam sie w internecie znajdzie...ale zeby bylo dostepne od reki (czarny + srebrna polerka) to juz masakra. Przynajmniej kilkatygodni czekania.Zamieszczone przez szkodazmieniasz sobie dowolnie rozmiar kół a pierścienie wydają się niepokojące?Zamieszczone przez MeFFistoNiepokoją mnie też te pierścienie centrujące
W ogole to wkurw*** mnie ogarnia ze te wszystkie dane nie sa podane w kazdej aukcji, tylko trzeba dzwonic/szukac po necie ;/VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
dlaczego mamy sie przejmować otworem centrującym? Zakładasz fele wraz z pierścieniem centującym przykręcasz śruby i po bóluZamieszczone przez idasNo wlasnie - przejmujecie cie tym otworem centralnym? Sam szukam nowych felg i chce miec jak najbardzie zblizone do fabrycznych (ET50, CH 57) i moze cos tam sie w internecie znajdzie...ale zeby bylo dostepne od reki (czarny + srebrna polerka) to juz masakra. Przynajmniej kilkatygodni czekania.Zamieszczone przez szkodazmieniasz sobie dowolnie rozmiar kół a pierścienie wydają się niepokojące?Zamieszczone przez MeFFistoNiepokoją mnie też te pierścienie centrujące
W ogole to wkurw*** mnie ogarnia ze te wszystkie dane nie sa podane w kazdej aukcji, tylko trzeba dzwonic/szukac po necie ;/
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
No git, tylko z tego co wiem, to sruby maja za zadanie tylko dociskac kolo, zatem na czym opiera sie caly ciezar auta? Jak to dziala, kiedy dostajemy w komplecie plastikowe pierscienie?Zamieszczone przez piramidadlaczego mamy sie przejmować otworem centrującym? Zakładasz fele wraz z pierścieniem centującym przykręcasz śruby i po bóluZamieszczone przez idasNo wlasnie - przejmujecie cie tym otworem centralnym? Sam szukam nowych felg i chce miec jak najbardzie zblizone do fabrycznych (ET50, CH 57) i moze cos tam sie w internecie znajdzie...ale zeby bylo dostepne od reki (czarny + srebrna polerka) to juz masakra. Przynajmniej kilkatygodni czekania.Zamieszczone przez szkodazmieniasz sobie dowolnie rozmiar kół a pierścienie wydają się niepokojące?Zamieszczone przez MeFFistoNiepokoją mnie też te pierścienie centrujące
W ogole to wkurw*** mnie ogarnia ze te wszystkie dane nie sa podane w kazdej aukcji, tylko trzeba dzwonic/szukac po necie ;/
Nie potrafie tego zrozumiec.
Poza tym wiekszosc felg ma otwor 70.1, a std dla VW to 57. Zatem mamy 13mm - to duzo czy malo?VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Dokladnie, tylko mnie zastanawia jak to wszystko dziala z plastikowym perscieniem? Auto swoje wazy, czlowiek robi nascie tysiecy kilometrow i to sie sprawdza? Czy np. po 10000km pojawia sie bicie, bo pierscien jest to wyrzucenia i trzeba zakladac nowy?Zamieszczone przez adamusiekidas, pierścień ma za zadanie zniwelować różnice średnic otworów
koło będzie opierać się na pierścieniu (żeby nie było bicia) a trzymają je śruby
chociaż znam magików, którzy bez pierścieni zakładają felgi i próbują wycentrować felgę tylko śrubamiVW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
nie pojawia się, w jednym aucie zrobiłem około 20 tys. km, nie było żadnego bicia, z pierścieniem nic się nie działo, w drugim około 15 tez bezproblemowo :wink:Zamieszczone przez idasCzy np. po 10000km pojawia sie bicie, bo pierscien jest to wyrzucenia i trzeba zakladac nowy?Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
A mozesz dac znac jaka miales srednice otworu centralnego?Zamieszczone przez Skfareknie pojawia się, w jednym aucie zrobiłem około 20 tys. km, nie było żadnego bicia, z pierścieniem nic się nie działo, w drugim około 15 tez bezproblemowo :wink:Zamieszczone przez idasCzy np. po 10000km pojawia sie bicie, bo pierscien jest to wyrzucenia i trzeba zakladac nowy?
Chcialbym uniknac sytuacji, gdzie bede zalowal zakupu. Wyglad to nie wszystko
VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
Komentarz